سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

  • ۰
  • ۰

در موارد زیادی مالکین آپارتمان های یک ساختمان صرفا  قصد معامله و انتقال پارکینک و یا انباری اختصاصی خود را به شخص دیگر دارند باید توجه داشت همانطور که در ماده 30 قانون مدنی و بموجب آن "هر مالکی نسبت به ما یملک خود حق همه گونه تصرف و انتفاع دارد مگر در مواردی که قانون استثناء کرده باشد" تصرفات اشخاص در واگذاری این قطعات مفروزی نیز مطلق نمی باشد و با شرایط و محدودیت هایی  مواجه است از جمله اینکه:

1- ا...نتقال انباری و پارکینگ ها ,اختصاص به قطعات تفکیکی دارد فلذا چنانچه مطابق صورتمجلس تفکیکی مکان های مذکور از مشاعات ساختمان محسوب شده باشد نقل و انتقال آن ممکن نیست.

2- فروش و انتقال قطعی پارکینگ و انباری فقط به مالکین آپارتمانهای موجود در ساختمان امکان دارد.

3- مادامی که آپارتمانی در یک ساختمان فاقد انباری و یا پارکینگ است انتقال هرکدام از مکانهای یادشده به مالکی که دارای انباری و پارکینک است مجوزی ندارد.

4- تنظیم رضایتنامه  از طرف همه مالکین  نسبت به استفاده و حق انتفاع اختصاصی  برای احد از دارندگان آپارتمان های ساختمان  در صورت مشاعی بودن انباری و پارکینگ بلا مانع است.

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • پرویز رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی