سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

  • ۰
  • ۰
امروز بازرس اداره کل به دفترخانه آمده بود موضوع مورد شکایت مکاتباتی بود که با یکی از ادارات مناطق ثبتی داشتم رئیس اداره مدعی بود بنده در مکاتباتم ایشان را تهدید کرده و بر خواسته ام اصرار نموده ام.
یا للعجب چه اتفاقاتی در این مملکت اسلامی افتاده است که اگر در مکاتبه با اداره ای بجای تعارفات معمول و استفاده از عناوین و عبارت پر طمطراق و اظهار مراتب ارادتمندی به مسولین از آنها خواسته شود تا از اقداماتی که موجب سردر گمی و اتلاف وقت مردم و ارباب رجوع است پرهیز کنند و وظایف قانونی خود را انجام دهند این درخواست به زعم مسولین اداره تخلف محسوب و یاد اوری اینکه در صورت عدم تمکین و قانونی موضوع مورد تقاضا ایشان از طریق مراجع ذیصلاح اقدام خواهد شد تهدید محسوب می شود .
و جالب اینکه اداره مربوطه در همان گزارش بدون توچه به آثار حقوقی و مسئولیتهای انتظامی و کیفری خود , بنده را با عباراتی به عدم درک و فهم قضیه متهم نموده است .
به نظرم الزام به گذراندن دو واحد درسی ضمن خدمت با موضوع آشنایی با تخلفات اداری و مفاهیم حقوقی مانند توهین و یا تهدید و غیر آن برای مسولان اداری از نان شب واجب تر است.
پ.ن
موضوع مورد اختلاف جالب اما بلحاظ حقوقی مطلب دیگری است که امیدوارم در فرصت مناسب مجال طرح آن را داشته باشم
  • ۹۸/۰۵/۱۲
  • پرویز رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی