سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

  • ۰
  • ۰

عرفان حلقه

شبکه ماهواره ای و جدید عرفان حلقه توسط طرفداران آقای محمد علی طاهری راه اندازی شد فرصت کردم تا چند جلسه از درس های ایشان را ببینم .
صرفنظر از آموزه های خاص حلقه که بنده در مقام نقد آن نیستم چیزی که توجهم را بیشتر جلب کرد استناد غالبا بی ربط و مکرر جناب طاهری برای اثبات ادعاهای خود به ایات قران بوذ ( و در مواردی با تلفظ غلط )

در برنامه ای که امروز پخش شد , آقای طاهری صراحتا حضرت سلیمان را بخاطر دعا برای کسب قدرت و پادشاهی بجای درخواست کمال خطا کار و برای اینکه در خواست می کند سلطنتی به او عطا شود که در آینده نیز مثل و مانندی نداشته باشد ایشان را به انحصار طلبی متهم نمود.

محمد‌علی طاهری بنیان گذار«عرفان کیهانی» که از سال 1390 به اتهام توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و ... ،باز داشت بود نهایتا به موجب حکم قطعی شعبه 36 دادگاه انقلاب به پنج سال حبس و ... محکوم شد.
این حکم به دنبال دو بار محکومیت وی به اعدام از سوی شعب 28 و 26 به اتهام مفسد فی الارض و نقض آنها از سوی دیوان عالی کشور صادر شده است .
من به عنوان یک دانش آموخته حقوق از نقض حکم اعدام آقای طاهری و همه کسانی که بخاطر داشتن عقیده خاص به هر نوع مجازات اعم از اعدام و غیر آن محکوم می شوند خوشحالم و آن را به فال نیک می گیرم .
ضمن اینکه معتقدم این نوع مجازات ها موجب می شود تا عقاید افرادی که باید مورد نقد جدی واقع گردد بخاطر مظلومیت ناشی از تعقیب قضایی صاحبان آنها بخاطر داشتن عقیده خاص به محاق رفته وایرادات و اشکالات جدی و بنیادی این تفکرات نادیده گرفته شود.

پ.ن
قَال‌َ رَب‌ِّ اغْفِرْ لِی وَهَب‌ْ لِی مُلْکًا لآ یَنبَغِی لاِحَدٍ مِّن بَعْدِی‌َّ إِنَّکَ أَنت‌َ الْوَهَّاب‌ُ 
سوره ص / ایه 35

  • ۹۸/۰۶/۰۱
  • پرویز رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی